تاثیر کرونا بر نوآوری در صنایع غذایی

مونوسدیم گلوتامات چیست؟
مونوسدیم گلوتامات چیست؟
جولای 13, 2021
آیا سدیم بنزوات سرطانزاست؟
آیا سدیم بنزوات سرطانزاست؟
جولای 17, 2021

تاثیر کرونا بر نوآوری در صنایع غذایی

در مقاله “نحوه تولد یک محصول غذایی جدید” ، روند ایجاد و عرضه محصولات جدید به بازار را بررسی کردیم. و این که ، سالانه به طور متوسط 20،000 محصول غذایی و آشامیدنی جدید راه اندازی می شود.

ولی آیا ان تعداد در سال 2020 نیز همین است؟ ، جایی که مصرف کنندگان می توانستند در قفسه های کامل فروشگاه مواد غذایی گشت و گذار کنند و تقریباً تضمین می شود که آنچه را که می خواهند پیدا می کنند – حتی اگر چیزی به اندازه برنج باشد .

در سال جدید ، مصرف کنندگان با قفسه های خالی و گزینه های محدود روبرو هستند. به علاوه ، ذهنیت خرید بیشتر “گرفتن و رفتن” است تا جستجوی آرام برای یافتن چیز جدید.

و همه آن ایستگاه های نمونه محصول جدید را، که بعضا به عنوان ناهار از آن استفاده می کردند، حذف شده است.

بدیهی است که رفتار مصرف کننده از ماه مارس تغییر کرده است. اما این برای تولیدکنندگان مواد غذایی که قصد داشتند، محصولات جدیدی را به بازار عرضه کنند و دپارتمان تحقیق و توسعه خود را مجبور به کار در خانه می کنند ، چه معنایی دارد؟

نتیجه تحقیقات تیم ماتسون

تیم ماتسون ، شرکتی که به نوآوران کمک می کند محصولات جدیدی از ایجاد مفهوم تا تجاری سازی تولید کنند، همین سوالات را داشتند.

در ماه آوریل ، آنها متخصصان غذا و نوشیدنی را مورد بررسی قرار دادند، تا دریابند که چگونه افراد داخلی معتقدند که COVID-19 ممکن است بر آینده نوآوری، توسعه ، راه اندازی و موفقیت مشتریان خرده فروشی و مصرف کنندگان تأثیر بگذارد. نتایج مطالعه در وبینار اخیر برگزار شده توسط این شرکت مورد بحث قرار گرفت.

خبر خوب این است که: در حالی که اکثر پاسخ دهندگان نظرسنجی به نوعی به نوآوری نزدیک می شوند، بیش از دو سوم یا روی مفاهیم جدید کار می کردند یا میخواستند محصولات جدیدی را تولید می کنند. حدود دو سوم از نظرسنجی ها نشان دادند که، نوآوری های سال 2020 به تأخیر افتاده ، لغو شده یا در هاله ای از ابهام است.

کیت بلینگ ، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Right Rice و بنیانگذار popchips، تجربه تأثیرگذاری COVID-19 ، بر روی محصولات جدید را در زمان واقعی دارد.

وی به مخاطبان وبینار ماتسون گفت: که با واکنش متفاوتی از طرف خرده فروشان در هنگام انتشار برنامه Right Rice Medleys ، به عنوان یک اپیدمی همه گیر دیده شده است.

به طور قابل توجهی، خرده فروشان مواد غذایی بر روی امنیت مشتری و کارمند و نگهداری محصولات در قفسه ها متمرکز شده اند. که می تواند افزودن محصولات جدید به اولویت های بعدی باشد. واین نتیجه تاثیر کرونا بر نوآوری در صنایع غذایی است.

تحقیقات آزمایشگاه نوآوری غذایی کارولینای شمالی

بیل آیموتیس ، مدیر اجرایی آزمایشگاه نوآوری غذایی کارولینای شمالی، کارخانه آزمایشی تولید مواد غذایی که به تسریع در تحقیقات، توسعه و تجاری سازی مواد غذایی گیاهی اختصاص دارد ، واکنش مشابهی را دیده است. وی گفت: “خرده فروشان و حتی مصرف کنندگان تا حدی تمایلی به تهیه ، خرید یا آزمایش محصولات جدید ندارند.”یکی دیگر از عواملی که در دسترس بودن محصول جدید تأثیرگذار است ، تولیدکنندگان مواد غذایی برای تولید مجدد ،پر مصرف ترین محصولات خود را تولید کرده اند و تولیدکنندگان مشابه نیز همین کار را کرده اند و تولید محصولات برای شرکت های نوپا دشوار شده است.”

روی آوردن مجدد افراد به آشپزخانه

HUNTER در گزارش خود گزارش ویژه مطالعه غذا ، با تیتر” آمریکا پخت و پز می کند”: تأثیر COVID-19 بر عادات غذایی آمریکایی ها دریافت که حدود 50٪ آمریکایی ها بیشتر مشغول پخت و پز هستند و اعتماد بیشتری به آشپزخانه دارند .

زندگی روزمره اکثر آمریکایی ها از ماه مارس کاملاً متفاوت به نظر می رسید. افراد بیرون از خانه کار می کنند و کودکان در مدرسه یا فعالیت های مربوطه شرکت نمی کنند که باعث می شود وقت آن ها آزاد شود. اخراج کارگران ، کاهش ساعات کاری و کاهش حقوق به کاهش هزینه ها کمک می کند. و از آنجا که “دهکده جهانی” کوچک شده است ، آشپزی ، جامعه را به آشپزخانه می آورد.

همه این تغییرات بر نحوه پر کردن سبد های مصرف کنندگان، هنگام عبور از راهروهای فروشگاهی تأثیر می گذارد.

جان هاگن ، بنیانگذار و مدیر عامل 301 INC ، واحد تجارت سرمایه گذاری خطرپذیر در جنرال میلز، که در هنگام برگزاری وبینار ماتسون ذکر شد.

گفت: “مصرف کنندگان کالاها را خریداری نمی کنند ، بلکه نیازهای آنها را خریداری می کنند. “یک تغییر اساسی در طرز فکر مصرف کنندگان در مورد غذا ایجاد شده است.”

مطالعه HUNTER نشان می دهد که، 44٪ از پاسخ دهندگان مواد غذایی جدید و 50٪ مارک ها ی جدید را کشف کرده اند. با توجه به محصولات اخیر ، محصولات جدید نیز به سبد خرید راه پیدا کنند.

ایجاد فرصت برای محصولات جدید

این دقیقاً همان چیزی است که نظرسنجی ماتسون نشان داد، 88٪ از پاسخ دهندگان گفتند که تا حدی ممکن است مارک ها / محصولات به دلیل در دسترس بودن از مصرف کنندگان جدید بهره مند شوند و از تاثیر کرونا بر نوآوری در صنایع غذایی استفاده کنند.

بانیش گفت: “من این را از نزدیک دیده ام” در اوایل آوریل، من به دنبال تهیه یک شیشه سس ماکارونی معمول خود بودم. اما دیگر از بین نرفت و قفسه های مواد غذایی تقریبا خالی بود. در قفسه بالا چند شیشه از یک مارک تجاری خصوصی وجود داشت ، بنابراین من آن را امتحان کردم.

معلوم شد که یکی از بهترین سس های ماکارونی است که از شیشه خورده ایم. بنابراین در سفر بعدی به فروشگاه ، همان مارک را خریداری کردم. این اعتقاد دیرینه ما [ماتسون] را تقویت می کند که ارائه محصولات با طعم و مزه ، قابل هوس ، کار یک کار است.


COVID-19 – کود برای رشد؟

قبل از همه گیری ، غذاهای گیاهی در حال رشد بودند. داده ها نشان می دهد که، فروش مواد غذایی از گیاهان که مستقیماً جایگزین محصولات حیوانی هستند ، در دو سال گذشته 29٪ رشد کرده است.

آینده غذا در عصر COVID-19، پیش بینی می کند که، رشد بازار گیاهان تا سال 2022 به 14.2 میلیارد دلار برسد.

بین تولید چرخه طولانی برای گوشت حیوانات ، که ماهها و سالها به طول می انجامد و گیاهان یک رابطه نامتقارن وجود دارد .

با توجه به خطرات بیماری زا در گوشت ، نشان می دهد که بحران COVID-19 یک کاتالیزور بالقوه برای نوآوری در پروتئین سلولی، پروتئین گیاهی، و سایر مفاهیم زیست توده است.”

تاثیر کرونا بر سرمایه گذاران

حتی وقتی همه عناصر مناسب در کار باشد و یک محصول خوش سلیقه وجود داشته باشد و تیم خوبی در پشت آن قرار داشته باشد . خرده فروشان مایل به تهیه آن و مصرف کنندگان آماده خرید هستند، بدون تأمین اعتبار هرگز ازمرحله آزمایش به مرحله مصرف کننده منتقل نمی شود.

قبل از COVID ، سرمایه عظیمی برای سرمایه گذاری در سراسر هیئت مدیره با افزایش علاقه به غذا و نوشیدنی وجود داشت، طی چند ماه گذشته سرمایه گذاری کند شده است زیرا سرمایه گذاران به سرمایه خود نگاهی می اندازند و تصمیمات سخت می گیرند.

اما اکنون سرمایه کمتری برای سرمایه گذاری در شرکت های جدید وجود خواهد داشت، زیرا سرمایه گذاران به شرکت های فعلی پرتفوی نگاه می کنند تا تصمیم بگیرند کدام یک زنده می مانند و کدام یک نه.

از سوی دیگر مصرف کننده این طرز فکر را خواهد داشت که می خواهد زندگی را در نبود کرونا جشن بگیرد، و بعد از ماهها یکنواختی چیز جدیدی را امتحان کند. خرده فروشان برای پاسخگویی به این تقاضای نهفته باید سریع اقدام کنند.

نگرش مصرف کنندگان در مورد نیاز در طی این همه گیری تغییر کرده است، و ممکن است در جایی که سرمایه گذاران پول اختصاص می دهند، و آنچه مصرف کنندگان خریداری می کنند، تأثیر بگذارد.

مصرف کنندگان پس از تعداد زیادی تعدیل نیرو، با احتیاط درآمد موجود را در آینده خرج خواهند کرد. محصولات جدید نیاز به رفع نیاز دارند. و باید به تاثیر کرونا بر نوآوری در صنایع غذایی توجه نمایند.

https://foodindustryexecutive.com/

4 دیدگاه

  1. زهرا گفت:

    جالب بود

  2. […] مقالات مرتبط: تاثیر کرونا بر نوآوری در صنایع غذایی […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود

گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟